Rabu, 18 Disember 2013

Terkejut Melihat Status Nuffnang

Assalam semua kengkawan..

               Alhamdulilah..hari ni aku ade something nak share dengan u'olls.. hee.. kisahnya bergini.. pagi yang indah lepas aku berzumba, aku pun bukak le laptop nak tengok aku punya blog.. dah beberapa hari aku tak post ape2.. tiba-tiba kat kepala otak ni teringat kat nuffnang... ape cite la kn nuffnang aku ni.. hari ni tu aku ade hantar tiket kat nuffnang mengenai status glitterati aku.. alangkah terkezut aku tengok status aku.. sebelum ni aku non-glitterati.. heee.. aku dapat status glitterati tu.. haa.. bestnyerrr.. lagi bersemangat laa aku nak berblog.. hee.. lepas ni harap-harap ade orang sudi-sudi follow blog aku.. hee.. perasannyer lahai mak jemah.. heee...

Haa.. tu dia... terkezut mak nak... dapat status glitterati gitu.. hee..
        Terkesima aku kejap tengok status aku.. dalam hati ni dok pikir-pikir ape la aku nak buat selepas dapat status ni.. la ni aku duk usha-usha blog orang lain tengok ape yang dorang buat lepas dapat status ni.. nak tanya suami aku kang dia tak tahu.. asyik keje je.. tak keje main bola.. training bola hari-hari.. heee... takpe laa asalkan dia seronok dan bahagia.. aku pun tumpang lima kaki.. hee.. 

        Harap-harap lepas ni aku dapat leh ckit income dari nuffnang ni.. kalau kekome terjah blog aku, ce le tekan mana-mana iklan nuffnang kat page aku.. saje-saje je nak buat nak test.. mesti syiok kn.. hee.. 

Wasalam..

0 comments:

Catat Ulasan