Ahad, 22 Disember 2013

I-City Shah Alam

Assalam semua !! 

Me and Him.. Fefeling gitu.. hee
          Hi semua.. hari ni aku nak share ckit memori aku di I-City Shah Alam.. tempatnya memang best giler kooot.. banyak lampu-lampu yg boleh didapati di sana.. aku pergi bulan 10 lepas.. perjalanan ke sana dari Kuala Lumpur dalam 40 minit gitu.. hee.. aku pun tak sedar sgt mase tu sebab lepas gi merende kat Jalan TAR dengan suami aku, suami aku ajak tetibe.. apelagi.. malam tu jugak dalam pukul 10 kami pergi..hee.. sampai sana pun dah lewat parking penuh jd kami parking kat tepi-tepi je.. heee.. kalau korang nak gi korang boleh bukak google maps.. malas aden nak type berjele-jele kat cni.. hee.. moh le melayan gambar aden di sana...

Pintu Gerbang nyerr
Cantik kn...terkesima mak nakkk.. hee
Lawanyer....
Aipp.. cik abg pun nak jugak.. ececeh.. hee
Den pun semestinyerr.. hee
Perasan heee...
Debunga.. 
I-City with LOVE