Jumaat, 13 Disember 2013

Pengajaran Hari Ini..

Assalam semua sahabat..

Hari ni aku nk kongsi ckit ttg pengajaran yang aku dpt hri ni... masyaAllah... mcm mne aku boleh tak sedar pagi tu... kesian sahabat aku tunggu aku... aku bgn lewat sebab sakit perut yg teramat sgt + cirit birit.. hmm.. aku sedar2 terus loncat dari katil, Ya Allah terkejar-kejar aku utk jumpa Yong..

Dalam perjalanan aku ke UPM aku memandu agak laju juge, dlm kete aku selawat byk2 harap2 dpt sampai dgn selamat... lg ckit je aku nk sampai UPM, tibe-tibe kt tol UPM aku terlanggar belakang kereta VIVA... Ya Allah.! Mcm mne ni?.. kereta yg aku langgar tu pun ketepi jln.. aku pun bw kete aku ketepi belakang kete VIVA tu... trime kasih Ya Allah, tak jd pape pun dgn kete VIVA tu..aku bw pelan mse kt tol tu... hee.. nasib duit suami aku kn.. hee.. 

Sampai je kn UPM aku terus cite kt kawan baik aku, Yong.. mujur lah die tak marah aku sebab dtg lewat.. hee.. lege mak naaakkkk.. hee... aku pun sambung keje Yong, ukur panjang pokok dgn bilangan daun... aku tgkp gambar pokok kacang hijau kami.. semuanyerr layu dh.. tua dh.. mcm mne le nk hntr report kn.. aduyaiii.. amik kau haa.. tangguhh lg keje... #pengajaran: menepati mase & jangan bertangguh 

Inile pokok-pokok kacang hijau.. dah layu je aku nengok.. hee

0 comments:

Catat Ulasan