Rabu, 18 Disember 2013

Di Kebun Suamiku

Assalam semua.. 

       Kengkawan semua ape khabar? sehat ke? kali ni entry aku pasal kebunnnn.. hee... entry aku sebelum ni ade cite tentang program anak angkat yang aku gi baru-baru ni.. disebabkan aku post entry pasal suami aku punya kampung takde pokok, hari Isnin lepas suami aku bawak aku gi kebun bapaknyerr.. hee.. syiokk uuu... heee.. yelahkan bagi orang macam aku yang takde kebun ni memang la batak.. batak kunn... hee... kali ni kali ke-2 aku gi kebun tu.. kali ni lagi best sebab kali ni aku gi dengan mak mentua aku, pak mentua aku dengan anak-anak buah yang nakai2 belaka.. (hakikatnya nakai tapi aku sayang giler kat dorang).. yelahkan aku belum dikurniakan zuriat..

        Dorang ni le penghibur aku tatkala aku dtg umah pak mentua aku.. siyes memang best kot.. sampai2 je aku tengok suami aku pi kutip durian... dapat le dlm 6 biji gitu.. fressshh ooo.. baru jatuh dari pokok.. hee... mcm2 pokok ade sana.. durian ade, rambutan ade, cempedak pun ade... sempatla aku sebat 5 biji cempedak.. tapi lum masak lg kena peram dulu.. kebetulan kat kebun tu sebelahnye air terjun.. moh aku tunjuk gambar-gambar sepanjang aku kat sna.. hee.. 

Gini le kebunnyerr.. ase lapang tgk kebun yang bersih.. hee..
yang baju merah tu faiz, yang pakai bj putih tu fatin..
sorang dah rupe ultraman.. hee.. 

Tengokle kome dengan dua beradik ni.. kadang-kadang geli hati tgk perangai depa.. hee.. ape-ape pun jom layan lagi gambar yang sempat aku tangkap mase kat sna.. rugi giler tak bw bj.. kalau tak memang aku join kot kuat lentang kat sungai tu.. hee...

Mak Mentua den.. hee.. atte shomel tak? hee..
Mula2 rendam kekaki je... last2.. heee... yang besar skit tu suami aku...
melayan anak buah 
Last2 berendam gitu.. sian opahnyerr.. hehe..
Aku pun nak join jugak.. heee..
Main air ke main pasir.. sampai dalam gigi ade batu.. hee.. aku dok korek
batu dalam gigi faiz.. mcm2 le.. hee
Gambar last seblm balik.. hee.. syiookk uu...  

0 comments:

Catat Ulasan