Jumaat, 14 Mac 2014

Jalan-Jalan @ Genting Highlands

Salam 1 Malaysia..

Hi semua..!! Hari ni aku nak kongsi skit tentang makan angin aku di Genting Highlands baru-baru ni.. tak silap aku dalam bulan Januari tahun ini (2014).. Kami tak tidur sana tapi sekadar berjalan-jalan cuci mata je.. hehe.. macam biasa cuaca kat sana sejuk compare dengan kl.. name pun tanah tinggi kn mestilah sejuk.. Kami gerak dalam pagi pukul 9 macam tu le, sampai sana ingat nak main outdoor game, tp malangnya outdoor game kat Genting Highlands tutup selama 4 tahun untuk renovation.. ye tak ye kn.. aku tgk kat sana pun asyik game same je.. hehe.. iye iye je aku ni bg komen..

Aku & Suami Tercinta
Duk amik angin kat luar.. Sejuk.. hee
Dekat dpn gate Outdoor game..
Tanglung cantik2.. hee
Ehem-ehem.. 
 Dah outdoor game tak bukak, aku dengan suami pun jalan-jalan saje cuci mate.. dah selalu pergi sana mcm boring ckit.. indoor game pulak byk game utk budak-budak a.k.a kanak-kanak.. hehe.. ade anak ni syok le.. tp apekan daya rezeki anak belum tiba.. mudah-mudahan tahun ni ade le.. amiinnnn.. dari aku membebel melalut je.. jom layan gambor den di Genting Highlands.. hee....

Tanglung.. Cantik kn? hee..
Hotel di Genting Highlands

0 comments:

Catat Ulasan