Sabtu, 14 Disember 2013

Kadang-Kadang Hati Di Sakiti

Assalam semua..

Hmmm.. malam ni rase mcm hati disakiti.. terutama dengan orang-orang yg berada berhampiran dengan aku.. entahla.. aku nk cite pun nanti ape pula orang kate.. tp sepatutnye yang pernah mengalami atau sedang mengalami tu kenalah faham org lain... ini tidak.. buat hati org yg sedang mengalami tu sakit hati.. 

Ye, memang aku dah kawen 2 tahun.. tp dalam tempoh 2 tahun ni aku belajar.. mane ade mse nak buat anak.. lagipun setahun lebih aku duk berasing atau PJJ dengan suami aku.. susah la nak bajet time bilenye aku subur.. aku tahan je telinga aku ni walaupun kadang-kadang aku sakit hati sgt..perkahwinan mana yang tak nak anak.. Ya Allah..kenapa manusia susah nak memahami hati orang? aku bukan tak nak anak.. tp Allah belum beri rezeki lg.. tapi aku yakin dengan Allah.. aku yakin Allah pasti akan berikan aku zuriat penyambung keturunan suamiku... aminn...




0 comments:

Catat Ulasan