Jumaat, 6 Disember 2013

Mula Berblogging !!

Bismillahirahmanirahim..

 Hee... sebenarnya, aku baru mula nak berblogging ni... sebelum ni ade le aku buat blog... tp sekerat jalan je.. hee... byk nak aku ceritakan kat blog ni.. harap semua pembaca tak jemu tgk blog aku... asalnyer aku cari juga sebab ngape aku buat blog ni.. tgk org lain ade blog, terase juge nak ade tempat utk meluahkan rase hati.. daripada aku duk stalker facebook orang mcm 'kaki nyibuk' je baik aku cari benda lain buat jd hobi... ni hobi aku yg baru..iaitu berblogging.. hehe...

 Hmmm...untuk 1st compose ni aku tak banyak nak cerita.. tapi in-sya-Allah lepas ni mesti aku banyak nak cerita.. lebih-lebih lagi dari segi ilmu la... hehe.. nak kata aku ni professor ke, ape ke, idoklah.. tp ade la sedikit ilmu untuk dijadikan panduan.. hehe.. selain itu aku nak kongsi-kongsi pengalaman aku kalau aku gi mana-mana... asenyer ade ke org nak bce blog aku ni?hee... nk kate blog hebat mcm irine nadia atau dena bahrin tu idokle... hee... cukuplah kalau org lain tak bce tp den yang bce.. heee... jadi, diharap semua kengkawan sudi-sudi menjenguk blog den yang tak seberapa ni.. hee...

Wasalam..

0 comments:

Catat Ulasan